Servicii

Consultanta de specialitate

Asistența tehnică pe șantier este o misiune a proiectantului, stabilită contractual între beneficiar și proiectantul de specialitate și este prevăzută prin contractul de proiectare de
Consultanța de specialitate se desfășoară pe baza unui program periodic (de două ori pe săptămână, săptămânal, bilunar sau de câte ori este nevoie), pe toată durata lucrărilor sau pe perioade determinate. Prin cererea de consultanță se pot solicita detalii cu privire la soluțiile din proiect, completarea proiectului tehnic și a detaliilor de execuție, dar și soluții pentru remedierea unor abateri sau erori de execuție/proiectare.

Masuratori topografice

Masuratorile topografice reprezinta ramura a geodeziei care se ocupa cu tehnica masuratorilor unei portiuni a scoartei Pamantului
Cu determinarea pozitiei elementelor scoartei terestre pe suprafete mici (considerate plane), precum si cu tehnica reprezentarii grafice sau numerice a suprafetelor masurate, in scopul intocmirii de harti si planuri; descrierea amanuntita a unei locatii sub raportul asezarii, configuratiei etc.; modul in care sunt dispuse in spatiu elementele unui ansamblu.

Servicii de consultanta achizitii

Pentru a identifica terenurile cu probleme ce pot produce in timp degradari ale cladirilor din cauza neadaptarii solutiilor de fundare la conditiile de teren. Scopul acestui studiu
Oferim consultanta pentru ofertanti si autoritati publice in achizitii publice. Conform Legii 98/2016 autoritatile contractante pot beneficia de servicii de consultanta externa pentru achizitii publice

Relevee interioare

Efectuam relevee pentru imobilele de tip condominiu (apartamente), alte constructii civile, hale industriale si constructii cu destinatie speciala in scopul inscrierii in Cartea Funciara
Efectuam relevee pentru imobilele de tip condominiu (apartamente), alte constructii civile, hale industriale si constructii cu destinatie speciala in scopul inscrierii in Cartea Funciara a dreptului de proprietate. Realizam schita planului de interior si in vederea elaborarii propunerii de amenajare a apartamentului.

Castigarea proiectelor operatorilor pe SEAP

Operatorii economicii care doresc sa castige licitatiile publice de pe SEAP sau SICAP pot apela la noi pentru: – intocmirea documentelor-tip si a ofertelor tehnice
Operatorii economicii care doresc sa castige licitatiile publice de pe SEAP sau SICAP pot apela la noi pentru: – intocmirea documentelor-tip si a ofertelor tehnice si / sau financiare solicitate pentru participarea la procedurile de achizitie publica in calitate de ofertant; – consultanta pe tot parcursul derularii proceduriilor de achizitii publice.

Certficat energetic

Certificatul energetic este un document ce cuprinde informatii referitoare la eficienta unei cladiri din punct de vedere energetic, mai exact face referire la cantitatea de
Certificatul energetic este un document ce cuprinde informatii referitoare la eficienta unei cladiri din punct de vedere energetic, mai exact face referire la cantitatea de energie consumata pentru a incalzi, ilumina si produce apa calda menajera intr-un imobil. Calculele necesare intocmirii unui astfel de document sunt realizate de o persoana specializata, denumita auditor energetic atestat.

Informatii

Asistența tehnică pe șantier este o misiune a proiectantului, stabilită contractual între beneficiar și proiectantul de specialitate și este prevăzută prin contractul de proiectare de bază sau pe baza unui contract de asistență tehnică în cazul în care proiectantul general a fost o altă firmă.

Firma noastră vă poate oferi servicii de asistență tehnică pe șantier, pentru verificarea curentă a calității execuției lucrărilor de construcție și a modului de respectare a proiectului.

Consultanța de specialitate se desfășoară pe baza unui program periodic (de două ori pe săptămână, săptămânal, bilunar sau de câte ori este nevoie), pe toată durata lucrărilor sau pe perioade determinate.

Prin cererea de consultanță se pot solicita detalii cu privire la soluțiile din proiect, completarea proiectului tehnic și a detaliilor de execuție, dar și soluții pentru remedierea unor abateri sau erori de execuție/proiectare.

Asistența tehnică pe șantier implică două aspecte principale care de regulă se întrepătrund:

 

1. Verificarea curentă a calității execuției lucrărilor de construire și a modului de respectare a proiectului, care se desfășoară pe toată durata lucrărilor sau pe perioade specifice.

În această activitate se înscriu și stabilirea soluțiilor pentru explicitarea sau completarea proiectului tehnic și a detaliilor de execuție și pentru remedierea unor abateri sau erori minore de execuție a căror rezolvare nu modifică proiectul și autorizația de construire.

 
 

Asistența tehnică curentă va fi consemnată într-un registru de note și dispoziții de șantier aflat în permanență la punctul de lucru. În cazul completărilor sau modificărilor de soluții se vor întocmi dispoziții de șantier care, după caz, vor fi vizitate și de verificatori tehnici de proiecte.

2. Consultanță de specialitate acordată beneficiarului privind diverse probleme legate de execuția lucrărilor de construcții, cum ar fi pentru:

  • angajarea dirigintelui de șantier atestat de ISC și, după caz, a responsabilului cu calitatea atestat de ISC atunci când lucrările se execută în regie proprie;
  • întocmirea cererilor de ofertă pentru alegerea constructorului;
  • analiza ofertelor prezentate de constructori și desemnarea constructorului;
  • întocmirea cererilor de oferte pentru achiziționarea de materiale care nu sunt cuprinse în contractul de antrepriză și analizarea ofertelor primite;
  • alegerea materialelor de construcție, a tipodimensiunilor și culorilor de finisaje;
  • alegerea mărcilor de utilaje și echipamente, cu caracteristici și performanțe conforme cu specificațiile tehnice din proiectul tehnic;
  • verificarea situațiilor de lucrări prezentate de către constructor;
  • întocmirea cărții tehnice a construcției;
  • organizarea recepției lucrărilor executate.

Extrasul de carte funciară pentru informare reprezintă situația cadastral – juridică a imobilelor, la momentul intocmirii acestuia. Acesta conține informații cu privire la suprafața imobilului și descrierea acestuia, la dreptul de proprietate și eventualele sarcini existente asupra imobilului.

Primesti rapid cotatii de pret pentru servicii de cadastru si intabulare. Alege cea mai buna oferta! Vezi aici cum poti obtine oferte de pret pentru lucrarea ta. Experti cadastru.

Trasarea limitelor de proprietate mai este numită și înțărușare teren. Operațiune topografică prin care este delimitată și marcată (cu gard) proprietatea prin marcarea colțurilor din teren. Executarea măsurătorilor se realizează cu ajutorul unor aparate performante, de precizie milimetrică.

Documentatiile de urbanism sunt rezultatul unui proces de planificare urbana referitoare la un teritoriu determinat, prin care se analizeaza situatia existenta si se stabilesc obiectivele, actiunile, procesele si masurile de amenajare si de dezvoltare durabila a localitatilor. Documentatiile de urbanism se elaboreaza de catre colective interdisciplinare formate din specialisti atestati în conditiile legii.(art.44)

Masuratorile topografice reprezinta ramura a geodeziei care se ocupa cu tehnica masuratorilor unei portiuni a scoartei Pamantului, cu determinarea pozitiei elementelor scoartei terestre pe suprafete mici (considerate plane), precum si cu tehnica reprezentarii grafice sau numerice a suprafetelor masurate, in scopul intocmirii de harti si planuri; descrierea amanuntita a unei locatii sub raportul asezarii, configuratiei etc.; modul in care sunt dispuse in spatiu elementele unui ansamblu.

Autoritatile contractante pot apela la noi pentru:
– intocmire Program anual al achizitiilor publice
– stabilirea procedurilor de achizitie ce trebuie aplicate, in functie de specificul lucrarilor / produselor / serviciilor ce urmeaza a fi contractate si valoarea estimata a contractelor;
– elaborarea documentatiilor de atribuire (caiete de sarcini, fise de date, formulare, DUAE, strategia de contractare etc.);
– consultanta in vederea organizarii procedurilor de achizitie publica, urmarind respectarea tuturor prevederilor legale in vigoare, pe intreaga perioada de elaborare si incarcare in SEAP a documentelor de atribuire precum si pe perioada de evaluare a ofertelor;
– asigurarea consultantei si elaborarea documentatiilor necesare in cazul eventualelor contestatii;
– intocmirea dosarului de achizitie publica.